vineri, 23 decembrie 2011

Cum am făcut noi unschooling/homeschooling (de cele mai multe ori fără să ştim asta) – partea a II-a, în imagini

Deşi speram ca frecvenţa postărilor să fie ceva mai bună, abia astăzi am reuşit să adun ceva fotografii, unele dintre ele mai vechiuţe, dar care, cred eu, susţin afirmaţiile din prima parte.

E adevărat că durau ceva mai mult, dar erau nişte fursecuri grozave






Aici deja avea strategii de imagine(a brioşelor, desigur)




Şi un filmuleţ (Vladimir la 3 ani şi ceva, iar vocea pretenţioasei nesuferite era a mea:D)




Discutând despre bufniţă la Complexul din Tulcea



Fasolea crescută în ghiveci care a rodit nesperat de mult



Atmosferă de lucru la Calendarul 2012


şi ceva din calendar





Lucrul la o căsuţă de păsărele



Şi studiu de păsări la curte



La plantare de copăcei




Bălăceala



Şi încercări de patinaj



Studii de echilibru şi construcţie


Ceva cu dinamica fluidelor :D (studiu care a durat vreo oră şi ar mai fi durat dacă nu ar fi trebuit să plecăm)






Lectură în spaţii neconvenţionale




Dacă şi vouă vi s-a părut că aici e vorba de veselie, joacă muuuultă, libertate, explorare, înţelegerea fenomenelor, cunoaştere, preocupări care sfidează timpul, orare prestabile, cu posibilitate de studiu concret, uneori în natură, alteori în bucătărie, atunci probabil că ceea ce trăim noi se poate încadra la unschooling.

2 comentarii:

  1. Salut!
    Copiii tai nu au inca varsta de mers la scoala?
    Daca nu, tu cum vei proceda mai departe?
    Eu am deja unul din copii la scoala, si pentru a-mi implini visul meu, ar trebui sa nu il mai duc acolo. Dar parca nici inscrierea la o scoala americana nu mi se pare cea mai buna solutie...
    P.S. Esti cumva din Tulcea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salutare, cu întârziere. Nu, copiii mei au 5 şi 2,4 luni, iar asta deocamdată îmi dă un ragaz pentru a stabili ce aş putea face mai departe. Poate, cine ştie, peste 2-3 ani să existe şi aici măcar ceva alternative cu adevărat demne de urmat.

      Sunt din Constanţa, dar şi aici la fel de aiurea merg treburile din punctul asta de vedere.

      Îţi mulţumesc mult pentru comentariu

      Ștergere